ترکـــش های ســـرگـــــردان

محـاسـن ِ مهـدی رو تـو کـردی سفیـد ، بسـوزی ای دل
پنجشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۴۷ ب.ظ

اسپند

بسم الله ...

ای دلم طاقت بیاور ، آتش غم میرسد
بر مشامم بوی اسپند محرم می رسد

پ.ن:
الهی و ربی من لی غیرک

شتر دیدی ندیدی... جز تو که را دارم؟

پ.ن2:

یاد امام و شهدا دلو میبره کربلا ...


نوشته شده توسط پلاک گمشده 24ܔܜیامولاتی أغیثینیܔܜ
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
ترکـــش های ســـرگـــــردان

بسم الله ...

فأین تذهبون ...

الهی العفو

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۳/۰۸/۱۶
    ...

ترکـــش های ســـرگـــــردان

محـاسـن ِ مهـدی رو تـو کـردی سفیـد ، بسـوزی ای دل

اسپند

پنجشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۴۷ ب.ظ
بسم الله ...

ای دلم طاقت بیاور ، آتش غم میرسد
بر مشامم بوی اسپند محرم می رسد

پ.ن:
الهی و ربی من لی غیرک

شتر دیدی ندیدی... جز تو که را دارم؟

پ.ن2:

یاد امام و شهدا دلو میبره کربلا ...
۹۳/۰۷/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
پلاک گمشده 24ܔܜیامولاتی أغیثینیܔܜ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.